fredag den 14. november 2014

I onsdags fik vi vores bod i Alpeland og siden da har jeg været i Tivoli. Dag og nat – ja, stort set i døgndrift, for hvis jeg ikke har været der fysisk, så har jeg mentalt. Men nu er alt klar! Jeg er glad og godt tilfreds. Boden er blevet så fin, meget fuld af alskens gode sager og vi har den mest fantastiske placering mellem Plænen og Glassalen. Men andre ord, så er humøret i top, julestemningen spirer og nu glæder jeg mig rigtig meget til at hilse på alle de søde mennesker, der kommer forbi.

Og så synes jeg også, at I skal vide, at Tivolis medarbejdere er toppen. Alle dem, der får det hele til at ske, når Haven er lukket for ’almindelige mennesker’. De er så søde og hjælpsomme - og ser lidt sjove ud, når de går omkring og sprøjter sne, for at skabe den helt rigtige julestemning op til åbningen

Vi ses..
Rigtig god ( Næsten ) jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar