torsdag den 6. november 2014

LIGE OM LIDT ER DER JUL I TIVOLI....

Jeg varmer så meget op til jul i disse dage, nu vil jeg gå ned og handle så jeg kan servere risengrød med smørklat, sukker og kanel for familien i aften.

Aj, er det ikke lidt tidligt, tænker du måske? Nej, nej, nej slet ikke. For det første så elsker jeg jul og alt det dejlige, der følger i kølvandet af højtiden og for det andet så har Medusa-Copenhagen.dk en bod i Jul i Tivoli i år fra den 15. november-4.januar. Det er første gang, og det bliver simpelthen så spændende. Jeg kan love dig for, at jeg klør på, for at det skal blive den fineste bod i Alpeland – ja, i hele Tivoli.

Jeg har puslet med indretningen, og er lidt i krise over, hvor jeg skal gøre af alle de fantastiske varer, som jeg gerne vil have med og sælge. Der kommer både det kendte Medusa og nogle helt særlige julevarer, som KUN bliver solgt i boden (og som jeg slet ikke er færdig med at gå i bro af begejstring over endnu ...).

I får lige et lille smug kig på min tegning over boden. Lov mig at du kigger forbi, når du kommer til Jul i Tivoli. Jeg iler videre og nynner lidt med på den her




-Rie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar